مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

استجابت دعای پدر رزق شهادت (شهید بریری)

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

شهید مدافع حرم علیرضا بُریری 

روزهای آخر اومد کنار من نشست ، گفت بابا منو بیشتر دوست داری یا محمدامین رو(فرزند دوساله شهید)؟؟

گفتم بابا برا من فرقی ندارید شما هر دوتا تو قلب من جا دارید .

هر دوتاتون برا من خیلی عزیزید... گفتم نه،بابا ،باید بگی کدوممونو بیشتر دوست داری.... خیلی اصرار کرد.... گفت بابا اگه منو بیشتر دوست داری ،برام دعا کن ، دعا کن تو این سفر شهید بشم....

آخه دعای پدر زود مستجاب میشه....

میگه گفتم نه پسرم این چه حرفیه انقلاب هنوز به شما نیاز داره هنوز جنگ اصلی ما با اسرائیل مونده  انقلاب اون موقع به شما احتیاج داره ... گفت نه بابا، دعا کن تو راه دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها شهید بشم.....

یک ماه بعد دعای پدر و پسر مستجاب شد...

پدرشهید علیرضا بُریری

شهادت۱۷اردیبهشت۹۵

کربلای خان طومان 

@shahidalirezaboriri

بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــرم

@Shohadaye_Modafe_Haram

  • خادم اهل بیت (ع)

علیرضا بُریری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">