مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


راوی,دختر خردسال شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده

سلام باباجونم

حالت خوبه؟

دلم تنگ شده برات

دلم تنگ شده برای نشستن رو پاهات

تا موهامو شونه کنی

دلم تنگ شده برات تا با هم با مامان بریم پارک

بریم مشهد پیش امام رضا

بریم مسافرت

دلم تنگ شده تا منو شما با محمد علی بازی کنیم

راستی از دوستات چه خبر

خوب همه دور هم جمع شدید,سجاد عفتی,مهدی صابری,عباس آبیاری,عمو حسن قاسمی

خوب کیف میکنید

همه با امام حسین هستید

اونجا یاد ما هم باش...

خیلی سخته نیستی...

ولی خوشحالم فرزند شهید مدافع حرم شدم

خوشحالم امام خامنه ای تنها نیست

خوشحالم که یاران امام خامنه ای زیادن

نگران ما نباش ماتازنده باشیم به تو افتخار میکنیم...

افتخار میکنم که رهبر عزیزم حالا بابام هم هست

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">