مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

امنیت به سادگی بدست نمی آید

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

ایشون پنج فرزند پسر داشتن که یک فرزندشون به اسم سید اسحاق موسوی شهید شده ،یک فرزندشون به اسم سید محمد موسوی مفقودالاثر شده و یک فرزندشون جانباز و یک فرزندشون به اسم سید مهدی موسوی در حال حاضر رزمنده و در جبهه سوریه

دامادشونم در جبهه ... فرزند شهیدشون مجرد بودند ،فرزند مفقود الاثرشون دارای سه فرزند دختر و فرزند مدافع حرمشون به تازگی بابا شدند . این مادر بزرگوار نقل کردند زمانی که سید اسحاق برای اولین بار می خواست اعزام بشه من و باباش به شدت مخالفت کردیم.اتفاقا محرم بود .من و پدرش می خواستیم بریم هیئت سید اسحاق جلومون رو گرفت و گفت نرید.ما تعجب کردیم .گفتیم سید تو که از بچگی هیئتی هستی ، اهل مسجدی ، چت شده ؟ گفت: برای شما چه فرقی میکنه برید یا نرید ؟ وقتی اجازه نمیدید از خواهرش دفاع کنم . مادر بزرگوار شهید فرمودند : این حرف سید اسحاق جرقه بیداری معرفتی ما شد.و با رضایت کامل راهی سوریه شد. مادر شهید گفتند سید اسحاق از خوشحالی کل محله رو شیرینی دادند.چهار مرحله به سوریه اعزام شدند که هر مرحله دو ماه طول کشید .مرحله سوم که برگشت خیلی بی تاب بود میگفت مادر من لیاقت شهادت رو ندارم.تا این که رفت و مرحله چهارم خبر شهادتش اومدو هنوز پیکرش نیومده.سید اسحاق کارش شناسایی بوده و سید مهدی کارش تخریب. بعد از شهادت سید اسحاق یه شب مادر شهید بیقراری میکنه تا اینکه شب در عالم خواب بی بی زینب(س) رو کنارش میبینه .بی بی فرمودند: من توی یک روز72 تا شهید دادم شما فقط اسحاق رو دادید..... مادر شهید نقل کردند اینقدر شرمنده شدم که از خجالت نتونستم سرم رو بالا کنم ، زبانم قفل شده بود..صبح که بیدار شدم از خدا و حضرت زینب(س) معذرت خواهی کردم از اون به بعد آرامش عجیب و باور نکردنی بهم روی آورده .

فقط ذره ای از صبر حضرت زینب سلام الله علیها در وجود ایشون طنین افکنده است ..

کلنا عباسک یا زینب..قدر مدافعان حرم رابدانیم.امنیت به سادگی بدست نمی آید

  اماج

 @Amaj23

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">