مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


همسر شهید سید مهدی موسوی:

با دمیدن طبل انتخابات دلهره ای عجیب وجودم را فرا گرفته بود، و ای کاش و ای کاش گفتن های من شروع شده بود ای کاش مهدی بود و بود و مثل قدیما از انتخاب اصلح  برام میگفت، چون در دوره های انتخاباتی قبلی با روشنگری هایش انتخاب برایم آسان میشد.

در این فکر ها بودم که چشمانم به خواب رفت...خوابش را دیدم آن هم در روزهایی که بیش از هر زمان دیگر به حضورش نیاز داشتم..در خواب اول نشانه ای از صادقه بودن خواب داد که از گفتنش معذورم 

و گفت:  اسما! تو میدونی آقا چی گفته؟؟؟

بعد از اینکه از خواب بیدار شدم ناخودآگاه یاد وصیت آخر سید افتادم که گفته بود اگر روزی من به هر سمتی رفتم شما پشتیبان ولایت باشید. براستی که شهدا زنده اند و ما مرده ایم.

ما انسان ها چه زود فراموش می کنیم وصیت شهدا،یاد شهدا و گاهی نام آنها را.

این مطلب گذاشتم که شاید شما خواننده محترم یکی از هزاران انسانی باشید که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به خط و سرمشق برای نوشتن مشق انتخابات باشید.

بعد از این خواب تمام دغدغه ام پیگیری سخنان آقا روحی له  شده بود که به طوراتفاقی در نشست سیاسی حضور یافتم که بعد ازآن متوجه شدم رهبر، اعتماد به معتمدین تهیه کنندگان لیست کاندیدا ونظر کاندیدا در مورد رابطه با آمریکا بسیار مورد تاکید قرار داده اند.

در حقیقت این شهدا هستند که با امدادهای غیبی خود این نظام و انقلاب اسلامی را هدایتگری میکنند.

آقا محمودرضا

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">