مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


بسم الله الرحمن الرحیم 

بسم رب الشهدا و الصدقین 

منطقه ای بود که متاسفانه مکان آون و نمیتوان بیان کرد سال 92 

قرار بود یک خیابان اصلی از دست مسلحین خارج بشه، چند روز مانده بود به عملیات، قرار بود در سکوت خبری و رادیویی انجام بشه، لذا ارتباط با خانواده قطع شده بود و جور ی بیان میکردیم که انگار این قطع ارتباط دلخواه ماست، قرار بود یک تیم ایزایی عمل کنند و گروهی دیگر عمل کننده. روز و شب ها، ساعت ها و لحظه ها به روز عملیات نزدیک می شد تا شد شب عملیات و راز و نیاز بچه ها. ما توی یک مدرسه مستقر بودیم توی یکی از کلاس ها یکی از بچه ها متنی با گچ نوشت که ابدی شد. باید رفت و دل را به خدا سپرد خدا یا مرا بپذیر و خاکم کن. شد فردا صبح و عملیات با یک کوله پزشکی بدنبال سبکبالانی می دویدم که هیچ گاه به پایشان نرسیدم. هنوز لحظاتی نگذشته بود که باران تیر ها و خمپاره ها نوش جان مان شد، بله کمین خوردیم و متاسفانه شهید زیادی دادیم، یکی از بچه ها بود که پای آون تیر مستقیم خورده بود خودمو به ایشان رساندم منو قسم داد حالش خوبه به من با حالت درد و خنده میگفت تو رو به خدا به دیگران برس من خوبم. بالای زخمش و بستم و پاشدم ولی نگاهم به او دوخته بود به زحمت بلند شد بی سیم و به دستش گرفت و شروع کرد به گرا دادن چند قدمی ازش دور شده بودم که دیدم  خمپاره صاف آومد خورد جلوی ایشان گرد و خاکی به هوا بلند شد سرم رو از خاک بلند کردم دیگر قد رعنایی، سرو تنومندی ندیدم، رفیقم و دیدم که پیکرش قطعه قطعه شده.

یا علی اکبر امام حسین علیه سلام

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">