مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

برادری انتظار برادرش را می کشید....

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ب.ظ

ازهمان روزهای کودکی ، همیشه در مورد برادر شهیدش محمدرضا سوالات بسیاری از من می پرسید و به داشتن چنین برادری افتخار می کرد....

در واقع قبل از آنکه ما سخنی از محمدرضا بگوییم همیشه او بود که مشتاق بود و زودتر پرس و جو می کرد ...

و هر بار بعد از صحبتهای من غم بر چهره اش می نشست و حسرت میخورد که چرا من لیاقت نداشتم برادرم را ببینم و او را درک کنم ....

از وقتی نوجوان شد و بزرگتر ، هر سال برای محمدرضا سالگرد می گرفت و با برپایی هیات یادش را زنده می کرد و تلاش می کرد که بیشتر زحمتها را خودش به دوش بکشد...

حس عجیبی به محمدرضا داشت ، انگار نیمه گمشده خودش را دنبال می کرد

با آنکه او را هرگز ندیده بود ولی کشش و علاقه عجیبی به او داشت گویی سالها با او زندگی کرده بود و حالا از فراقش بیقرار و این برای من که مادرش بودم بسیار عجیب و البته دلپذیر بود...

و...

و حالا هر بار بر سر مزارش می روم و او را در کنار برادرش  آرام میبینم ، متوجه میشوم که این علاقه و محبت دو طرفه بوده ...

و این همه تلاطم ، محبت و اشتیاق به محمدرضا بی دلیل نبود...

@shahidjavadteymuri69

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">