مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

برادر مهربان

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

 خاطرات شهید مدافع حرم احمدمشلب در کتا ب ملاقات در ملکوت

راوی:نورهان دقدوق خواهر شهید

من و احمد با اینکه از یک مادر متولد نشده بودیم،ارتباط صمیمی و نزدیکی با هم داشتیم و طوری زندگی می کردیم که حتی بیشتر از خواهر و برادری که از یک مادر متولد شده اند کنار هم بودیم.ما با هم مثل دو دوست بودیم و من سنگ صبور احمد بودم.وقتی دلش از چیزی می گرفت برای من حرف میزد و درد و دل میکرد. مرا  نور صدا می زد.خوش اخلاقی و شوخ طبعی او زبان زد بود. احمد بسیار نکته سنج و دقیق بود.هیچ سالی تولد

خواهرانش را فراموش نمی کرد و هرسال به ما هدیه ی تولد می داد. او برادرےمهربان و دوستی قابل اعتماد بود.خیلی دوست داشتم محبت هایش را جبران کنم و برایش دوربین عکاسی بخرم. احمد عکس گرفتن را خیلی دوست داشت و از عکاسی  لذت می برد.

ملاقات درملکوت

نورهان دقدوق

شهیداحمدمشلب 

کانال رسمے شهیداحمدمَشلَب در تلگرام

https://t.me/ahmadmashlab1995

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">