مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

برای آرمان‌هایش حتی از شهادت گذشته بود

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۴ ب.ظ

🌹

مدتی پیش شنیدم مقام معظم رهبری در پاسخ عزیزی که تقاضای دعا برای شهادت کرده بود، فرموده بودند برای توفیق جهاد در راه خدا دعا کنید(نقل به مضمون) 

یاد مهدی افتادم که سالها بود آرمانش وظیفه اش بود و حتی گوهر گرانبهای شهادت که از نوجوانی به آن اندیشیده بود و در فراغش گریه میکرد هم برایش رنگ باخته بود.

من از درمان و درد و وصل و هجران 

پسندم آنچه را جانان پسندد 

یادمه ماه‌های آخر ، یه روز با نگرانی بهش گفتم تو که درگیر نیستی، یک وقت کار دست خودت ندی شهید بشی!

برای دلخوشی برادرانه گفت: ما مستقیم درگیر نیستیم نترس من وقت ندارم شهید بشم باید کارهامو انجام بدم

سرش را بلند کرد دید دارم با شک نگاهش میکنم، گفت واقعا دنبال شهادت نیستم دنبال وظیفه ام

چند وقت پیش هم یکی از دوستان مستند ساز که با شهید مهدی توی تفحص شهدا آشنا شده بود دیدم، گفت:

توی هواپیما با شهید مالامیری بودم، بلند شدم به انتهای هواپیما نگاه کردم ، مهدی لطفی را دیدم، به مالامیری گفتم بیا بریم عقب ، با یکی از بچه های باحال قمی آشنات کنم.

رفتیم و سلام و احوال پرسی کردیم و هر دو را با هم آشنا کردم، یک دفعه به مهدی گفتم تو که اهل دعا هستی ، دعا کن این سفر آخر و ختم به شهادتمون باشه.

شهید لطفی گفت: آخه مرد حسابی وقتی این همه کار واجب هست، آدم میره شهید میشه؟

به مالامیری نگاه کردم، گفت آقا مهدی درست میگه

ولی اون سفر، آخرین سفر شهید مالامیری بود.

محمد مهدی برای آرمان‌هایش حتی از شهادت گذشته بود .

ولی تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد .

شهید راه  نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

 @sh_mahdilotfi 


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">