مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


شهید مدافع حرم ،حمیدرضا فاطمی اطهر 

تولد: ۱۳۵۶/۲/۱۹ 

شهادت: ۱۳۹۴/۸/۹ حلب

همرزم شهیدفاطمی اطهر:

چند شب مانده بود به عملیات که من و آقا حمید و بقیه بچه ها سر سفره شام بودیم آقا حمید به من نگاهی کرد و گفت:شهید که شدم به سردار خادم سید الشهدا (فرمانده قرارگاه کربلا) بگو؛

 فاطمی اطهر سلام رساند و گفت مرا از حسینیه ثارالله (محل تشییع شهدا) تشییع نکنید 

من با خنده به آقا حمید گفتم چرا ؟!

گفت: با توجه به اینکه حسینیه مرکز شهر قرار دارد و در زمان تشییع ترافیک می شود دوست ندارم راننده ماشین ها اذیت بشوند و خدایی نکرده دلگیری بوجود آید.

چند روز بعد آقا حمید شهید شد و من یاد حرف آن شب افتادم و فهمیدم که شهید فاطمی اطهر می دانست که شهید می شود.

آن لحظه فهمیدم که بهترین ساعات زندگی ام را در کنار این شهید بودم.

 @Agamahmoodreza

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">