مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تا روز قیامت باید صبر کنم...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ب.ظ


رد پاهایی که...

وقتی افغانستان رفتیم اوایل بود و در هرات مشغول خانه ساختن بودیم. همه جا خاکی بود و ماهم با گِل خانه درست می‌کردیم. یک روز که کمی هوا بهتر بود تند تند همگی با بچه‌ها گِل لگد میکردیم بشکل مکعب در می‌آوردیم دیوار می‌چیدیم و خیلی خوشبحالمان میشد که گِل‌ها کمی میگرفت و بعد باران می‌آمد ولی اگر به محض چیدن گِل‌ها باران می‌آمد همه‌ی زحمت‌هایمان را می‌شست و با خودش می‌برد. یک روز وقتی باران بند آمده بود رفتیم بیرون مشغول کار شوییم. رضا پاهای گرد و بلندی داشت مثل دستهایش. پای برهنه می‌دوید کار میکرد. آن روز رد پاهایش همه جا روی گِل‌ها مانده بود. چند روز بعد که پنهانی به ایران آمد و جگرم می‌سوخت و چشمهایم خون می‌بارید، رفتم داخل حیاط و رد پاهایش را دیدم.دورشان سنگ چیدم که خراب نشوند. روزها و شب‌ها می‌رفتم کنار رد پاهای رضا می‌نشستم و گریه می‌کردم. حالا چه کار کنم که هیچ رد پایی از او ندارم. پنجشنبه‌ها دلم به قبر خالی‌اش خوش است.به رویش که ندیدم و تا روز قیامت باید صبر کنم...

(مادر سردار شهید حجت)

کانال سردار شهید حجت

https://telegram.me/joinchat/C_uoXD7j7RAZyxJDNv_Cjg

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">