مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تبریک بابت این حجم صبر و ایمان و عشق ...

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ

بانوی متولد سال ۷۲...!!!!!

همسر شهید مدافع حرم شهید حمید سیاهکالی مرادی ،  ایشون تعریف میکردن :

همسرشون روش نمیشد جلوی دوستاش به خانومش بگه دوستت دارم

خانومش بهش گفته بود ، به جای دوستت دارم ، بگو یادت باشه ،این کلمه رمز بین من و تو باشه ...

من یادم میفته ... 

صبح اعزام ... 

از رو پله ها ، آقای همسر بلند بلند به خانومش میگه یادت باشه ، یادت باشه .... 

و بانوی ما ، بالبخند میگه : یادم هست ، یادم هست .... 

بانوی سرزمین من ...

 من هم یادم هست ...

خون شهدا را یادم هست ...

امنیت امروزم را مدیون شهدا  هستیم ،،، مدیون بانوانی چون شما ...

یادم هست و همه ی سعیمو میکنم ، از امانتشون پاسداری کنم... 

به خودم گفتم آی دختر و ای پسر ایران زمین....

یادت هست ...؟؟؟

 راهتو اشتباه نری ... 

مواظب باش ... 

اگه اشتباه بری ، همه زحماتشونو هدر دادی . اونوقت میمونی  اینکه چطور باید جواب همسران شهدا رو که تو اوج جوونی ، عشقشون رو اهدا کردند ، بدی.......

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

خوندن کتاب یادت باشه همه زندکى منو بهم ریخت.....

همه زندکیمو تحت الشعاع قرار داد

باعث شد فکر کنم

که کجاى کارم?

کجاى دنیام?

چه جوابى دارم که به این شهدا بدم?

بابت حقى که برا ما ازش عبور کردنو رفتن و ما شدیم مدیونشون.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">