مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تویی که از من دلتنگتر بودی

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ب.ظ


یادت هست آنروزها که از شهادت حرف میزدی

سریع میگفتم:

رضایت زن براے شهادت لازم است

میگفتی:

رضایتت را که سرسفره عقد اعلام کردی!

با اخم میگفتم:

اگر قرار به شهادت باشد من از تو لایق ترم آقا!

میخندیدی

بند پوتینهایت را مےبستی و مےگفتی:

اما من از تو دلتنگترم بانو 

با گوشه چادرم اشک هایم را پاک مےکنم.

حالا

منم و انتظار یک لحظه بودن با تو

من از تو لایق تر بودم اما،

رفتی

تویی که از من دلتنگتر بودی

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">