مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جشن تولد فاطمه

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۳ ب.ظ

برگزاری جشن تولد دختر شهید محرابی در بهشت رضا(ع) مشهد؛ 

  جشن تولد فاطمه   

 روزها و ماه‌ها از رفتن بابا می‌گذرد. اما فاطمه، دختر دردانه بابا هنوز هم گرمای وجود او را در کناش احساس می‌کند. فاطمه با تمام وجود باور دارد که شهدا زنده‌اند. برای همین گاهی در خلوت خود با او حرف می‌زند. در دنیای کوچک و رنگارنگ فاطمه دلتنگی برای بابا معنایی ندارد. امسال فاطمه جشن تولد 9 سالگی خود را در کنار مزار بابا برپا کرد. دوست داشت وقتی شمع‌های تولدش را فوت می‌کند بابا هم او را ببیند. دوست داشت او هم یکی از میهمان‌های جشن تولد 9 سالگی او باشد. فاطمه وقتی گرد غم و غصه بر چهره خسته و غم‌زده مادر می‌نشیند، با کلمات پاک و زلالش که از قلب مهربانش برمی‌خیزد او را آرام کند. بارها در گوش مادر زمزمه کرده خدا بر ما منت گذاشته که بابا را با شهادت از این دنیا برده. چرا که شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود. حالا هم وقتی نگاه نگران مادر را در جشن تولد 9 سالگی‌اش می‌بیند با لبخندش شیرینش به مادر اطمینان می‌دهد که دلش مثل همیشه قرص و محکم است. با چشمانی خیره به قاب عکس پرافتخار بابا نگاه می‌کند. بابا مثل همیشه تبسم بر لب دارد. انگار بابا هم تولد فاطمه را به او تبریک می‌گوید. صدای تبرک گفتن بابا را که می‌شنود، همه وجودش غرق در شادی می‌شود. همان بابای قهرمانی که وقتی صدای فتنه را از سرزمین شام شنید، اسلحه به دوش رفت و ایستاد تا حتی به یک آجر حرم عمه سادات خدشه‌ای وارد نشود.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">