مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حجاب برای محمد مهم ترین معیار ازدواج بود

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

همسرمحترم شهیدمحمد زهره وند : 

حجاب برای محمد مهم ترین معیار ازدواج بود.

زمانی که محمد برای خواستگاری به منزل ما آمد مهم ترین موضوعی که روی آن تاکید ویژه ای داشت رعایت حجاب و عفاف فاطمی بود و به من گفتند که اصلی ترین معیار ازدواج برایشان زندگی در کنار زنی است که به حجاب پایبند بوده و الویت نخست آن باشد.

در 23 آبان ماه با برگزاری مراسمی ساده و همراه با مولودی خوانی راهی خانه او و زندگی مشترک شدم.

 آخرین دیدارمان هم پاییز ۹۴ بود که او با همه عشقش به دخترمان ریحانه ، هستی‌اش را فدای حضرت زینب و دفاع از حریم اهل بیت(ع) کرد.

زمانی که محمد به شهادت رسید «ریحانه» دردانه پدر تنها یک سال و هشت ماه داشت.

 تنهایی و تب وتاب دل تنگی و بی قراری برای محمد برایم دردناک است اما افتخار می کنم که همسر شهیدی هستم که یک ملت به وجودش افتخار می کنند.

شهید مدافع حرم محمد زهره وند به مراه همرزش سعید مسلمی در روز۹۴/۰۸/۱۰ در جنوب غربی حلب در روستای قراصی زخمی می شوند و باخط حجم بالای آتش درگیری در منطقه می ماند و دوشهید به اسارت گروهک های تروریستی در آماده و به شهادت می رسند، شهید زهره وند در تفحصی که بعد از آزاد سازی منطقه بدست آمد، پیکر پاک و بی سر ایشان که از آن فقط چند تکه استخوان باقی مانده بود کشف شد و سر مطهر شهید که از بدن توسط حرامیان جدا شده بود روی تانک سوخته ای که در منطقه بود کشف شد و بعد از ۶۷ روز که پیکرشان در منطقه بود به استان مرکزی انتقال و در بهشت زهرای اراک آرام گرفت.

آقا محمودرضا

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">