مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه



همیشه تو استخر به بچه توصیه میکرد نماز بخونن اونم اول وقت اقا سعید باعث شد من ازدواج کنم همیشه با خنده و خوشرویی کارایی که به نفعت بود بهت میگفت تا بهت برنخوره همیشه دوست داشتم ببینم یه بار عصبانی بشه ولی هیچ وقت نمیشد همیشه میگفت مواظب حروم حلالی زندگیتون باشید مواظب نگاهاتون باشید با همه صادق باشید وقتی اینجور حرفا رو میزد با اون لهن زیباش آدم واقعا به فکر فرو میرفت و اروم میشد کاش بیشتر باهاش حرف میزدم داداش 7 سال با اقا سعید همه جا میرفت همیشه به من میگفت اگر من با سعید زودتر اشنا میشدم شاید زندگیم خیلی از این بهتربود.

واقعا میدیدم که داداشم با سعید مثل برادر شدن همیشه به رابطشون حسودیم میشد که داداش من با اقا سعید خیلی رابطشون بهتره تا من ولی واقعا الان میفهمم که من کجا بودم اقا سعید کجا... کاش میشد بازم با اقا سعید حرف میزدم تا مثل قبل یکم آروم بشم کاش...

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۴)

سلام من نیز مانند شما شهید سامانلو را دوست می داشتم . من یکی از همکارهایش در رستوران آرین بودم . اخه یه دو سالی با ما کار میکرد
داشتم تو اینترنت چرخی می زدم که وبلگ شما رو دیدم . خیلی خوبه وارد کانالش بشید و خدا خیرتون بده از خاطرات بقیه دوستانش هم در وبلاگ تون بییارید . کانال خوبی داره . من آدرس اش رو براتون می فرستم

کانال رسمی شهید مدافع حرم سعید سامانلو   telegram.me/shahid_samanlo
پاسخ:
خیلی ممنون برادر لطف کردین
حتما بهره مند میشیم ان شااله
اجرتون با شهدا
من نیز شهید سامانلو را می شناختم واقعا آدم خاصی بود به غیر از شهادت پاداش دیگری نمی شد به کارهای خیر او داد
پاسخ:
با خوندن پیام شما یاد این جمله افتادم که میگن قبل از شهادت باید لایق شهادت بشی ...
این بزرگواران لایق شهادت بودند

ان شااله دعای خیرشون بدرقه راه ما باشه
من همه شهدا را دوست دارم خصوصا این شهید را چه چشم های معصومی دارد . کاش بیشتر درباره او می نوشتید
پاسخ:
چشم حتما
تعداد شهدا زیاده و پوشش خاطرات و خصوصیات اخلاقی منحصر به فردشون دشوار
ان شااله با دعای خیر دوستان و عنایت خود شهدا بتونیم قدم کوچیکی برداریم
بسم رب شهدا و الصدیقین
برادران و خواهران بزرگوارم سلام
بنده به مدت یک سال و نیم افتخار همکاری با این شهید بزرگوار را داشتم واقعا انسان بزرگوار و به تمام معنایی بود وقتی خبر شهادتش را از طریق بنر دیدم شوکه شدم جالب اینجاست که دقیقا نیم ساعت بعد مراسم تشییع جنازه اش بود که این سعادت نصیبم شد که از تشییع جنازه اش جا نماندم.روحش شاد
پاسخ:
شهدا خودشون دعوت می کنن برای مراسم تشییع و تدفین و ... چه افرادی حضور داشته باشن
خوش به سعادتتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">