مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


روزی که قرار شد با برادر و خواهرم برای دیدن پدر به معراج شهدا بروم نمی دانستم قرار است با چه صحنه ای مواجه شوم.

چون از نحوه ی شهادت ایشان چیزی نمی دانستم.

حدود بعد از ظهر بود که به معراج شهدا رسیدیم.

من و همسرم زودتر رسیدیم و وارد حسینیه ی آنجا شدیم.

فضای بسیار معنوی بود. بعد از چند لحظه تابوت مزین شده با پرچم جمهوری اسلامی ، وارد حسینیه شد و من یک لحظه تصور کردم پدر پیشاپیش تابوت با لبخند وارد حسینیه شد.

زیر لب به ایشان سلام کردم. تابوت را روی زمین گذاشتند و بعد از چند لحظه پرچم و پارچه ی سفیدی که روی صورت مطهر پدر قرار داشت کنار زده شد.

پدر در رضایت و آرامشی عمیق به سر می برد.

و همین باعث شد یک لحظه تمام دلتنگی این چند روزه از ندیدن ایشان برطرف شود.

انگار دست مهربانش را به روی قلب داغ دیده ی من کشید و تمام زخمهای آنرا شفا داد.

انقدر غرق زیارت پدر شده بودم که فراموش کردم خواهر و برادرم که در ماشین دیگری بودند هنوز نرسیده اند.

بعد از چند دقیقه فرصت دیدار ما به پایان رسید و تابوت پدر را بردند.

بعدا برایم تعریف کردند که سرپوش چوبی تابوت را هر چه کردند نتوانستند با میخ و پرچ نصب کنند. یا میخها کج میشد و یا دستگاه پرچ کارش را درست انجام نمیداد.

مدتی طول کشید و تلاش برای محکم کردن درپوش چوبی بی فایده بود.

در همین لحظه خبر داده بودند که دختر و پسر شهید برای زیارت پدرشان به معراج شهدا رسیده اند و آنوقت همه فهمیده بودند که چرا نتوانستند درپوش چوبی را به روی تابوت میخ کنند.

ابوزهرا چشم انتظار دیدن زهرا و حسینش بود چرا که می دانست این آخرین فرصت وداع با فرزندانش است.

کانال شهید مدافع حرم حاج حمید مختاربند (ابوزهرا)

@shahid_mokhtarband

http://uupload.ir/files/ehkv_2017-10-25_15.13.20.jpg

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">