مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از جاویدالاثر شهید حسن رجایی فر

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

دوسال قبل حسن اقا همراه خانواده به خانه ما یعنی (قم) آمده بودند.

من جمعه ها در حرم حضرت معصومه (س) در قسمت واحد روشنایی حرم خادم افتخاری بودم.

ما و حسن آقا به اتفاق جمعه به حرم رفتیم و بعد از زیارت باهم به واحد روشنایی رفتیم.

تا اینکه حرف از پارچه ی برروی سنگ قبر حضرت معصومه که ۳۰سال برروی سنگ قبر حضرت بودند شد.

رئیس خدام می گفت که قراره این پارچه تا چند روز دیگه عوض بشه و من قصد دارم یک تیکه از پارچه رو بگیرم اما کار خیلی سختیه.

حسن اقا ازاون به بعد این موضوع فکرش رو مشغول کرده بود وبعد از اینکه از حرف رفتیم از من پرسید ماهم میتونیم این پارچه رو بگیریم.گفتم خیلی سخته چون این پارچه سی سال برروی سنگ اصلی حضرت بود و یقینا ارزش معنوی بالایی داره.

حسن اقا با این حرف ها دست از تلاش برنداشت ودوباره رفتیم حرم تا قضیه ی تعویض پارچه رو جویا بشیم.

حسن اقا بعد از صحبت هایی که با خادمان انجام داد تلاش خود رای برای گرفتن پارچه دوچندان کرد.

اما وقتی که رئیس خادمان این موضوع رو شنید بعید می دونست که این کار شدنی باشه وحسن‌اقا بتونه این پارچه رو بگیره.

حاج حسن ناامید نشد و به خاطر پارچه چند روزی رو مرخصی گرفت و در قم ماند تا اینکه فردای ان روز دیدم که حسن اقا با لب های خندان در کنار رئیس خادمان ایستاده و‌پارچه ی کامل حضرت معصومه در دستشونه.

من که قضیه رو جویا شدم فهمیدم که این‌یک‌امر‌الهی بود و خود رئیس خادم ها تعجب کرده بود که چطور شد این پارچه به این راحتی به دست حسن اقا رسید.

خلاصه هرطوری بود حسن اقا با ارادت خاصی که نسبت به حضرت معصومه داشت پارچه را گرفت و میگفت این پارچه را می خواهم در محلم نصب کنم تا افرادی که وضعیت مالی خوب برای زیارت حضرت در قم رو ندارند از همون جا بتونن عرض ارادت داشته باشند.

وهمون طور شد وهمینک این پارچه مقدس در دارالاقرآن ثقلین که با همت خود شهید ساخته شد نصب شده و خیلی از مردم روزانه این پارچه را به نیابت از حضرت معصومه زیارت می کنند.

در ضمن حسن اقا قبل از شهادتشون وصیت کرده بودند که بعد از شهادتشان هنگام دفن کردن جنازه شان یک تکه از این پارچه مقدس را همراه خودشان دفن کنندو همین طور هم شد اما چون شهیدجاویدالاثر هستند این پارچه در یادمان شهید گذاشته شد.

جاویدالاثر شهید حسن رجایی فر

به نقل از خادمان حرم

https://telegram.me/joinchat/C9nfRDyiUT9Ge3dS7KO61g

شھداے مدافـــع حـــرم قــــمــ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">