مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از دوست شهید محمد سخندان

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ب.ظ

من یکی از دوستان حوزه بسیجش  هستم 
در حال حاضر برای  کارم مقیم  کشور  ترکیه هستم  و در رفت و آمد  بسیار  پسر خوبی بود  و پور شیور  و فعال
ارتباط خوبی با هم داشتیم 
مشغول به شغل آرموتور   بندی   بود  و قدرت بندی   بالایی داشت
عضو گروه ویژه  ذوالفقار  بود  دسته  ویژه ضد شورش  بسیج
یک  روز  برای اجرای مراسم  شکستن چوب  با اعضای  بدن  خدمت سردار سلامی رفتیم و فرمانده سپاه مشهد هم اونجا بودن
یکی از نیروها با چوب  به سر  این شهید بزرگوار  جهت اجرای  نمایش  زد
چوب  محکم و قدری بود  که  شکست 
و سر  محمد  هم شکست ولی به صورت خیلی طبیعی  چند حرکت دیگه
رو انجام داد  و بعد در پشت صحنه متوجه شکستن سرش شدیم
خیلی خنده آور  بود   سرش رو پانسمان کردم  و شب  بعد از اونجا به مراسم دیگه ای رفتیم که  مربوط به بسیج بود
و همه گفتن چی شده   گفت  هیچی حاجی شدم
همیشه  خنده روح و شوخ بود 
خدا بیامرزدش   و خوشا به حالش  رفت    ان شاالله   دست  ما رو  هم بگیره
و من الله توفیق

خاطره ای به نقل از دوست شهید سخندان (یکی از مخاطبین وبلاگ)

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

خدارحمتش کنه
پاسخ:
خداوند از سر تقصیرات ما بگذره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">