مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از شهید ارغوانی(۲

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ب.ظ


برادر شهید مدافع حرم تقی ارغوانی:

برادرم بعد از نخستین باری که از سوریه برگشت،تعریف می کرد که من تیربارچی بودم و یک ماموریتی به ما که یک گروه حدوداً ۳۰ نفره بودند سپردند که باید بروید فلان نقطه مستقر شوید،یک تپه ای بود،بنا کردند به توزیع سربند که شهید به جهت علاقه بسیار به حضرت زهرا سلام الله علیها دعا می کنند که انشاالله سربند حضرت زهرا سلام الله علیها به وی برسد که همانطور هم می شود وبعد می گفت ما به ستون حرکت کردیم تا به آن نقطه برسیم‌.قرار بود در آن نقطه مستقر شویم منتها نباید درگیر می شدیم.به یک جایی رسیدیم که در تیرس تک تیرانداز های دشمن قرار گرفتیم و من چهارمین نفر بودم،سه نفر اول را رد کردند و بعد هم من رارد کردند اما از نفر پنجم به بعد ماندند،ما به مسیر ادامه دادیم اما بعد دیدیم که نیروهایی که عقب ماندند را زیر رگبار گرفتند و چند نفر مجروح شدند و ستون دو تکه شد و ما در آن منطقه مستقر شدیم که سمت راست نیروهای خودی بودند و سمت چپ نیروهای داعشی.

هوا بسیار گرم بود،کلاه و سربندم را باز کردم تا کمی عرقم را خشک کنم که به محض برداشتن سربند به یک باره قیامت شد و صدای گلوله از کنار گوشم گذشت،به ترکی در دلم گفتم یا حضرت زهرا سلام الله علیها اشتباه کردم و مجدد سربند و کلاه را بر سرم گذاشتم که انگار همه جا ساکت و آرام شد.

 @Agamahmoodreza

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">