مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از شهید حسین فدایی

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ


وقتی رفتم حلب حسین مسئول محور لیرمون بود
با حاج ابوحامد رفتیم بهش سربزنیم
از دیدنم خیلی خوشحال شده بود بعد کلی احوال پرسی سوال کرد موندنی هستی یا رفتنی؟
گفتم؛حاجی می خواد بمونم
و کار رو تحویل بگیرم
خیلی خوشحال شد.
بعد از تحویل گرفتن کار،حسین رو از محور لیرمون آوردم پیش خودم، آخه خیلی رو کمکش حساب کرده بودم
وقتی حاج ابوحامد قضیه رو فهمید، ناراحت شد و صریحا بهم گفت ؛ حسین رو برگردون به محور لیرمون!!!!
چیزی نگفتم و دستور رو اجرا کردم، ولی پیش خودم خیلی ناراحت شدم
آخه فکر میکردم؛حسین باید در جایگاه بالاتری خدمت کنه!!!
از بچه های با تجربه و قدیمیه و ......
روز آخری که حاجی می خواست از حلب بره دمشق ازش سوال کردم؛
حاجی، چرا حسین رو برگردوندید لیرمون؟
ابوحامد،مثل همیشه نگاهی از بالای عینکش کرد و گفت؛
همیشه یادت باشه که حسین مرد میدانه نه آدم عقب ، حسین آدمی نیست که تو دفتر کار کنه!!
یادت باشه هر وقت حسین توی خط .و میدان جنگ بود می تونی با خیال راحت به باقی امور برسی
چون از حسین دلسوزتر و مسئولیت پذیرتر نمی تونی پیدا کنی
حاجی راست می گفت، حرصی که حسین برای بچه ها می خورد شاید به جرات بگم ،خانواده ها برای فرزندانشون نمی خوردن

شهید بزرگوار حسین فدایی   ذوالفقار فاطمیون

  • خادم اهل بیت (ع)

حسین فدایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">