مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خاطره ای از شهید محسن فانوسی

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۸ ب.ظ


در منطقه جنوب (خرمشهر) ماموریت پاکسازی بودیم.

ماموریت دو هفته طول میکشد و در روز دوازدهم ماموریت، لباس شخصی هایم را شستم و داخل اتاق پهن کردم تا خشک شوند و بعد آن ها را اتو کنم که برویم داخل شهر.

وقتی رفتم و برگشتم دیدم آقا محسن لباس هایم را اتو کرده!

به شوخی به او گفتم:آقا محسن! با این خط اتو میشود سر برید!! شما از همسرم برایم بهتر لباسم را اتو کردی و هر دو زدیم زیر خنده...

آقا محسن فرمانده من بود و من نیروی جزء او!

اما محسن به خاطر اخلاصی که داشت لباس نیروی زیر دست اش را اتو کرده بود.

اینگونه اند فرماندهان سپاه اسلام

راوی: آقای "ش"

شهید مدافع حرم محسن فانوسی

 یسیم چی

@bisimchi1

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">