مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


چند وقت پیش توی یکی از گروهها یه خانمی مطلبی گذاشت که سراسر اضطراب بود و تمنا و التماس دعا برای پسرمریضش که تشخیص دکترها سرطان بوده

مادر این پسر نوجوان بسیار حال بدی داشت و از اعضای گروه ما خواهش کرد دعا کنیم

بنده رفتم تو پی وی ایشان و خیلی باهاشون صحبت کردم به دلم افتاد بهش بگم به شهید عزیز مدافع حرم سید میلاد مصطفوی متوسل بشه

ایشان این کار رو کرده بود 

می گفت قرار شد عکس و آزمایش پسرم رو ببریم پیش یه دکتر دیگه 

بعد می گفت رفتم در مطب که رسیدم قبل از داخل شدن به شهید سید میلاد مصطفوی گفتم 

سید تو سیدی...

 من هم سیدم ...😭

اگر من رو امروز ناامید کنی شکایتت رو به مادرت حضرت زهرا سلام الله علیه می کنم😭 

بعد می گفت وارد مطب شدم دکتر بعد از معاینه و عکس و آزمایش گفت پسر شما فقط یه عفونت ریوی داره که با دارو رفع میشه

فقط خدا می دونه چقدر خوشحال شده بود

می گفت سید میلاد پسر من رو شفا داد 

این خانم در مشهد هستند و شهید سید میلاد مصطفوی رو اصلا ندیدند و اصلا نمی شناختند و با گریه می گفتند این شهید کی بود که به بنده معرفی کردین

مزار شهید سید میلاد مصطفوی عزیز در شهربهار همدان هست.

@ShahidMiladMostafavi

https://telegram.me/joinchat/Bc1v3z-zHaCvt3Rg1RLwmQ

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">