مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


دهم دی ماه نود و چهار /خانطومان 

 مصادف با شب جمعه شب زیارتی ارباب بی کفنمان حسین ع .

وقتی رسیدم موقع نمازجماعت  مغرب و عشا برپا بود . باز هم فجر و کمیل بهم گره خورده بودند . 

بعد از نماز با لبخند همیشگیش نگاهش را به من دوخت و گفت : 

"انتقام حرم زینب و من میگیرم ."

 از فرط سرما دور آتش نشسته بودیم عبدالله هم شدیدا سرمایی طوری که وقتی می خواست بخوابه با کلاه و دستکش می خوابید . 

گفت :حالا که اومدی یه کمیلی برامون بخون . کمیل علی رو زمزمه کردیم و هرکس یه حال و هوایی داشت . دعا تموم شد یه دفعه دستش رو دور گردنم انداخت و گفت فلانی آبادی هستی و منم یه چیزی پروندم . ازم سوال کرد دلت می خواد شهید بشی منم با غرور گفتم از خدامه (اصلا من خودم رو لایق شهادت میدونستم و ادعایی داشتم و من بگو بودم) ازش همین سوال رو پرسیدم دستش و از دور گردنم برداشت ، سرش رو پایین انداخت و یواش گفت:    " لیاقت میخواد ". 

دیگه باید می رفتم اون شب هم ، شب شلوغی بود ، از یطرف یگان همجوارمون عملیات داشت و تو خط خودمون هم احتمال پاتک م یرفت.

شب سختی بود ولی بالاخره تموم شد صبح یازدهم دی ماه94 رسید هوا ابری بود .ساعت حدود 7:30 بود که خبر شهادت عبدالله بهم رسید . تموم این چهل روز مثل برق از جلوی چشمام در حال عبور بود تا اینکه به آخرین لحظه ای رسید که دیده بودمش . همین دیشب بود و آخرین حرف عبدالله

     "شهادت لیاقت میخواد" 

دنیا دور سرم می چرخید . اینبار من سرم و پایین انداختم عبدالله راست می گفت ، شهادت لیاقت می خواست که من نداشتم . دلم به حال بدبختی خودم سوخت و برای خود بی لیاقتم گریه کردم . 

 اونجا بود که معنی این ابیات رو فهمیدم :

ما سینه زدیم و بی صدا باریدند 

از هرچه که دم زدیم آنها دیدند

ما مدعیان ، صف اول بودیم 

از آخر مجلس شهدا را چیدند

گلستان خاطرات شهدا...!

کانال رسمی شهداء مدافع حرم ساوه

https://telegram.me/Modafean_saveh

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">