مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خواب مادر شهید

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ب.ظ


مراسم تشییع شهید خیلی با عظمت وبا شکوه بر گزار شد هر کاری که تونستیم برای بهتر بر گزار کردن مراسم انجام دادیم .

ایشان اولین شهید مدافع حرم منطقه پردیس بودند مردم به خصوص بسیجی هاو جوانان خیلی با اشتیاق از پیکر این شهید استقبال کردند بعداز مراسم من هر شب برای سید مرتضی سوره یس می خواندم.

یک شب در عالم خواب پدرم رو که یکی از پیر غلامان امام حسین (ع) بودند در خواب دیدم که یک جای سر سبز و خیلی زیبا هستند و یکی از نز دیکانمان که شهید شدن و روحانی هم بودند کنار پدرم ایستاده و پدم کت و شلوار خیلی زیبایی به تن داره وخیلی خوشحال است .

شهیدسید مرتضی هم کنارشون ایستاده، گفتم :پدر جان شما اینجا چه می کنید پدرم خندید و گفت: دخترم مگه شما به این اقا سید سفارش من و نکرده بودی این اقا سید مرتضی مارو برده زیارت حضرت امام حسین(ع)

 دیدم اون شهید فامیلمون هم دارند وضو می گیرند گفتم بابا جان حالا می خواین کجا برین گفتند دوبا ره می خوایم بریم زیارت ولی این اقا سید زحمتشون میشه.

  سید مرتضی می گفتند :حاج اقا نفرمایید ...

به نقل مادر شهید

@Sardaranebimarz



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">