مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دست نوشته های شهید مهدی صابری

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۱)

سلام .. عاشق این شهیدم ..به معنای واقعی عاشقشم..خوشبحالش
خیلی آقاست..خوشبحال ابجیاش ک یه همچین داداشی داشتن..خیلی وقتا آرزو کردم ک کاش جای ابجیاش بودم ..واسه همین وقتی شبا باهاش حرف میزنم و گریه می کنم داداش صداش میزنم..دعا کنید  بتونم با این شهید ارتباط معنوی برقرار کنم..خواهش میکنم اگر کسی از خانواده ایشون این مطلب رو میخونه ازش خواهش میکنم برام واقعا دعا کنه و از آقا مهدی ک عضو خانوادشه بخواد هوامو داشته باشه..کاش این حرفا رو مامان شهید بخونه..ای کاش..دل میخواد مامانش رو محکم توی بغلم بگیرم و ببوسمش..بگم برام دعا کنه که محتاجم.. بگم از پسرش بخواد با من ارتباط معنوی برقرار کنه..خداااااا کی آقا مهدی میاد تو خوابم..خداااا؟

پاسخ:
سلام .... خواهرم تا همین جا هم تونستین ارتباط معنوی برقرار کنین 
ان شااله در راه شناخت شهدا و عمل به منش اونا موید باشیم
من سعی می کنم مطلب شما رو به سمع خانواده شهید برسونم ان شااله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">