مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دلنوشته خواهرزاده ی شهید حاج حمید مختاربند

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۱ ب.ظ



من هم شدم شیدا پس از آنکه تو رفتی. 

دلتنگ لبخندت شدم وقتی تو رفتی .

چند هفته است که همچنان من بغض دارم .

سنگینی این بغض را من دوست دارم. 

سنگینی بغض شهادت عاشقانه است. 

من اشک را هم بر شهادت دوست دارم. 

این زندگی با مرگ همراه است و بس.

پس مرگ را من با شهادت دوست دارم .

تنها لیاقت لازم است آن را ندارم .

نوشیدن جام لیاقت دوست دارم. 

من از حمیدان طالب این جام هستم .

مختاری و آزادگی را دوست دارم. 

دایی حمیدم بیت هایم یک بهانه است .

تنها شفاعت کردنت را دوست دارم .



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">