مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دلنوشته دختر شهید حاج حمید مختاربند

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ


شهید حمید مختاروند

پدر عزیزم تا ابد به وجود نازنینت افتخار می کنم که ابوزهرای قهرمان من خواهی ماند و من تا زنده ام قصه ی شجاعت و غیرتت را با غرور برای نوه هایت تعریف می کنم،

برای محمد حسن یک ساله که حالا تو را از روی عکسهایت می شناسد.

لالایی شبانه ام برای او قصه نبرد دلاورانه توست آنگاه که مثل شیر در دل شغالهای پست تکفیری حمله ور شدی تا جسم مجروح و شکنجه شده ی همرزمت را نجات دهی،

همانجا بود که سینه ات هدف گلوله قرار گرفت و با ندای یا حسین در آغوش امامت جان دادی و شهید شدی.

پدر خوبم دلم از دوری تو خون می گرید ولی دلخوشم به وعده ای که در آخرین صحبت هایت به من دادی آنوقت که گفتی: 

  دوست دارم تا زنده ام تو را به زیارت حضرت زینب(س) بیاورم 

من گفتم : این چه حرفیست اگر همه بخواهید شهید بشوید آنوقت اماممان می آید از نبودنتان دلگیر می شود و تو پاسخ دادی : 

    ما برمی گردیم و من مطمئنم که برمی گردی. 

می آیی تا بار دیگر سرباز امام زمانمان (عج) باشی و در رکاب او و نائب بر حقش انتقام خونهای شیعیان و مظلومان تاریخ را بگیری.



  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">