مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پنج..

نود و پنج..

پنج نشان  قلب وارونه ی من است در سالی که چهار بار اسرافیل در شیپور مرگ دمید و قیامتم یکباره با رفتنت قیام کرد..

حالا کمی بیا اینطرف تر..کمی بیا نزدیکتر 

یکسال تاب آوردنم،

 عیدی میخواهد از دستانت ،از دلت ،از نفست 

از آن دعای یگانه،

 کنج_حوض کوثر_ بهشتی که حالا مآمن توست..

دلم عیدی میخواهد ،

 یک محول الحول والاحوال واقعی که از حنجره ی تو بیرون میدمد ...

امسال عید دیگر میدانم که  نیستی..

دیگر چشمم به در...به تلفن  یا صدای همسایه نیست ک از آمدنت خبرم دهد..

امسال چشمم به آسمان است و لاله ایی ک کنار عکست مدام باز و بسته میشود وچشمک میزند ب من و لبخند یگانه ی فرزندت..

دلم گرم همین به آسمان خیره شدنهاست..

دلم گرم آن کنج_دنجیست که هستی ،

که یکسال تازه را آن بالاها آغاز میکنی...دلم گرم لبخندهای واقعیت هست پیش خدا ،

آنجا که خوشی را منتهایی نیست..

دلگرمم علیرضا جان.. آسوده باش و آرام 

عیدی من شادمانی توست..سال نو مبارک..

شهید مدافع حرم علیرضا نوری

تاریخ شهادت۲۹اسفند۹۳ روز جمعه

لشکر8زرهی نجف اشرف

محل شهادت سوریه

@Shohadaye_Modafe_Haram 

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۴)

اجر شما با حضرت زینب

**کانال تلگرام شهید مدافع حرم علیرضا نوری**


ارتباط با ادمین کانال :

 

@shahid_Alireza_Nouri_Admin

 

لینک کانال برای عضویت:

 

http://telegram.me/shahid_Alireza_nouri

پاسخ:
سپاس
سلام امیدوارم علی اکبرعزیزهمیشه راه اون بزرگ مرد روادمه بده وشماهم خوش سعادت وسلامت باشیدبه خاطرصبری که می کنید. حسن احمدی -میناب
پاسخ:
ان شاالله که این فرزند شهید و تمامی فرزندان  شهدا سالم و تندرست باشند. و خداوند به خانواده شهدا مخصوصا به مادران و  همسران شهدا صبر زینبی عنایت فرماید.  هدف  وبلاگ معرفی شهداست و تحت نظر خانواده و یا جای خاصی نیست.
سلام شماوبلاگ دارید،آدرس ایمیل دارید،کانال تلگرامی داریدکه عموم مردم نظرشون رومی دن ولی من که پیام دادم بامن تندبرخوردکردید انگارمن دشمن شما باشم فک کنم ازنزدیک من روببینیدمی خوای سربتنم نباشه ولی همواره درموردمن اشتباه می کنید.٪بگذریم...عکسهای علی اکبررودیدم مسافرت بندر خیلی ذوق کردم آرزودارم یک باراونوتوبغل بگیرم خداحفظش کنه چقدرنازشده مراقبش باشیدبلاخره یه روزی میبینمش یوسف کنعان بازآید...غم نخور.احمدی
پاسخ:
نه برادر  خدا نکنه ... شما دوست هستین
خدا دشمنان اسلام رو نابود کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">