مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دوست دارم مثل خانوم زهرا (سلام الله علیها) شهید بشم.

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۲۱ ب.ظ


شهید مجید قربانخانی

مجید یه پسری همیشه خندون ،

 شوخ طبع، مهربون، دل بزرگ، 

با معرفت و خوش قول

 اگه کاری بهش سپرده میشد 

به خوبی از عهدش بر میومد

مجید مثل برادرم بود تو خیلی از کارها باهاش مشورت می کردم 

و کمکم می کرد 

روز آخر دیدمش 

گفت :داداش دارم میرم

 گفتم: کجا

 گفت: عازمم دارم میرم سوریه 

گفتم: مجید داداش تو تنها پسر باباتی تنهاس نری بمونی برگردیا 

گفت: من به خاطر بی بی زینب میرم

 دیدم بغض کرد

گفت: برام دعا کن آرزو شهادت دارم دوست دارم  مثل خانوم زهرا (سلام الله علیها) 

شهید بشم.

 که همینطور هم شد مجید یه تیر به پهلوش خورد و شهید شد ...

کانال رسمی شهید مصطفی صفری تبار

@shahid_mostafa_safaritabar

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">