مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دوست دارم هر وقت عمرم سر اومد شهید بشم

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ


شهید مدافع حرم سعیدسامانلو

داخل قَبر

نوجوان که بودیم مرتب با سعید سر درس علما تو حرم شرکت می کردیم یا گاهی به زور و با هزار التماس تو کلاس های درس شون حاضر میشدیم  اجازه نمیدادند چون، هم سن مان خیلی کم بود هم اینکه طلبه نبودیم اما هر دو مون شیفته درس و بحث علما و کلاس های اخلاق بودیم.

یه روز درس درباره مردن و اون دنیا بود درس که تموم شد نزدیک ساعت 1.30 ظهر بود؛ سعید گفت بیا بریم قبرستان و سری به اموات مون بزنیم.

با هم رفتیم قبرستان بقیع دیدیم قبری کندن و انگار آماده ست برای آوردن مرده.

نگاه که کردم تو قبر هول بدی افتاد به جونم گفتم سعید چقدر قبر تنگ  و ترسناکه دلم می خواد برم یه بار تا زنده ام تو قبر بخوابم.

به سعید گفتم نمی دونم چرا میترسم اول تو برو. 

گفت باشه و رفت تو قبر نشست یک ساعتی برای صاحبش قرآن خوند و گفت انشالله هر کسی که هست مورد مغفرت خدا قرار بگیره بعد خوابید و نگاه به آسمون میکرد.

گفتم سعید در بیا از تو قبر ترسیدم ازت، چه راحت خوابیدی، شاید فامیل های مرده بیایند

سعید گفت حس عجیبی دارم نمیترسم ولی حال و هوای خاصیه این پایین

سعید بهم گفت دوست ندارم بمیرم خدا خودش میدونه، دوست دارم هر وقت عمرم سر اومد شهید بشم. کاش خدا منو به آرزوم برسونه.

سعید که از تو قبر در اومد هر کاری کردم نتونستم برم تو قبر میترسیدم (نمیدونم چرا) 

گفتم سعید اضطراب گرفتم بیا بریم گفت نه دوست دارم ببینم صاحب قبر کی؟ تا ساعت 3 نشستیم تا اینکه بلاخره صاحب قبر رو آوردن حاج آقایی میانسال و بسیار مومن صاحب اون قبر بود شب پیش وسط دو نمازش ایست قلبی کرده بوده و به رحمت خدا رفته بود.

سعید خیلی بالای سرش گریه کرد و باز کلی قرآن خوند و رحمت براش می فرستاد.

من مطمئنم حکمتی بود که ما اون روز اونجا قرار گرفتیم  ولی خوشحالم که سعید به آرزوش رسید

سعید مرد بود و مثل یه مرد به شهادت رسید سعید برای من حقیر هم دعا کن تو مستجاب الدعوه هستی عزیزم....

راوی:(دوست شهید)

خاطرات ناب شهدا 

شهید سعید سامانلو

ڪانال خـاڪـےها

telegram.me/joinchat/AtQMXTwpQdo8yChf_PrD7g

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">