مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روایتى از شهید مدافع حرم محمدتقى سالخورده

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ


بسم رب الشهداء و الصدیقین

"پرچم عباس [ع] تا بالاست در شهر دمشق، سینه چاکانِ حرم آسوده‌تر می‌ایستند؛ (بخش بیست و هشتم)، یاد محرم" ...

بار اول که به سوریه اعزام شده بود، ایام محرم سال ۹۴ بود. محمدتقی چند باری از اونجا با من تماس گرفته بود و از حال و هوای عزاداری امام حسین [علیه السلام] توی محلمون (روستای شهاب الدین) می‌پرسید. قشنگ معلوم بود دلش با عزاداران امام حسین [علیه السلام] بود ...

یادمه شب هفتم محرم به روحانی محلمون گفتم واسه سلامتی همه مدافعان حرم، علی الخصوص محمدتقی ما هم دعا کنه. حاج آقا دعا کردند و همهمه اهالی تو حسینیه زیاد شد یادم رفته بود که کسی از اعزام محمدتقی خبر نداشت.

رفت و رفت تا اینکه محمدتقی از ماموریت اول که برگشت این خبر به گوشش رسید که من به حاج آقا گفتم، واسه سلامتیش دعا کنه ...

یکی از صفات عالی محمدتقی رو که رعایت اصول "حفاظتی" بود، من رعایت نکرده بودم ...

از من خیلی ناراحت شد، البته هیچ وقت به روم نیاورد. ازش معذرت خواستم و محمدتقی هم طبق معمول گفت: پچوکتم برار (کوچیکتم برادر).

 @labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">