مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


بسم رب الشهدا و الصدیقین

"کلنا عباسک یا زینب"

شهید بیاضی زاده در 5 تیر سال 1373 در روستای حجت آباد از توابع رفسنجان دیده به جهان گشود. وی فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. پدر این شهید بزرگوار از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و عمویشان هم شهید می باشند. تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش به پایان برد. از همان دوران به زیارت عاشورا علاقه ی خاصی داشت. و پس از قبولی در مدرسه ی نمونه دوران راهنماییش آغاز شد. وی از همان سال از خانواده جدا شد و در خوابگاه زندگی میکرد و فقط هفته ای یک روز پیش خانواده بود. در همان جا با روحانیونی که در مدرسه امام جماعت بودند آشنا میشود و به حوزه علاقه پیدا می کند. پس از اتمام دوران راهنمایی در حوزه فاطمیه قبول میشود و به قم میرود. سطح 1 حوزه را به جای 6 سال در 5 سال به اتمام رساند و سپس سطح دوم را در مدرسه خوانساری خواند و علی رغم سن کمش به درجه حجت الاسلامی رسید. وی حتی چند جلسه در کلاس درس خارج هم شرکت کرده بودند. نمرات ایشان نظر بسیاری از اساتید را جلب کرده بود و او جزو نفرات برتر نخبگان رهبری بود. حتی به علت استعداد کم نظیری که در زمینه مباحثه داشت کلاس های درسی را به عهده گرفته بود. علی رغم سن کمی که داشت چندین مرتبه در مناطق عملیاتی جنوب برای دانشجویان روایتگری کرده بود و چندین مرتبه نیز در اردوهای جهادی شرکت کردند. سال91 به عضویت سپاه قدس درامد و در سال 93 راهی جبهه های عراق شد. اولین بار در ماه رمضان سال 95 به سوریه رفت و به جای یک دوره دو دوره در آن مناطق ماند. پس از بازگشت ایشان خبر رسید که دوست صمیمیش محمد امین کریمیان شهید شده است. پس از بازگشت خانواده و دوستان اصرار داشتند که مدتی صبرکند و دوباره برود اما ایشان دیگر دل ماندن نداشت و توجهی نکرد و 26 شهریور برای بار آخر به عنوان روحانی تبلیغی تیپ فاطمیون راهی سوریه شد و در منطقه صبوره به علت شناسایی شدن توسط دشمن درحالی که از خط مقدم باز می گشتند ترکش خمپاره به سرشان اصابت کرد و به مولایش ابا عبدا... پیوست . دشمن حتی ماشین آنها را با لدر واژگون کرد تا از شهادتش مطمئن شوند. لازم به ذکر است که دو رزمنده ی همراه ایشان هم اکنون زنده می باشند و قرار بود دو روز بعد از  شهادت او را به علت شناسایی شدن بازگردانند اما ایشان قبول نکرد و اربابش حسین(ع) و شهادت را برگزید. پیکر این شهید بزرگوار هم اکنون پس از برگزاری مراسم تشییع با شکوهی در گلزار شهدای روستای محمد آباد ساقی به  خاک سپرده شد.

@labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">