مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زندگی به سبک مهدی

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۵ ب.ظ


فکر می کنم دورو بر سال ۸۱ بود ‌.

 یه روز مهدی از دانشگاه اومده بود خونه و خیلی خسته بود .

 ازش پرسیدم چی شده ؟!

همیشه وقتی میومدی خسته بودی ولی امروز واقعا داغونی!

خندید و گفت تهران یه ماشین سوار شدم که بیام قم وسط اتوبان صدای موسیقیشو برد بالا منم تحمل کردم و چیزی نگفتم تا اینکه دیگه صدای زن رو داشت پخش میکرد !

منم با اینکه وسط بیابون بودم گفتم یا کمش کن یا من پیاده میشم !؟

اونم نامردی نکرد و زد کنار ! 

منم کم نیاوردم و پیاده شدم ! 

اونم رفت ! 

ایستادگی روی حرف حق ، مساله مهمیه که واقعا تو زندگی مهدی قابل رویت بود و اگر مساله ای رو حق میدونست پای اون می ایستاد ، حتی اگه سخت ترین اتفاق ها براش بیافته !

شهدا ، همه این خصلت رو به نوعی داشتند و هر کدام پای عقیده خودشون ایستادند و مهدی هم نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف رو یک حق و حقیقت می دونست و معتقد بود این امر ، زمینه ساز ظهور حضرت حجت خواهد بود و لذا تا پای جان ایستاد ! 

شهید راه نابودی اسرائیل

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر

@sh_mahdilotfi 


  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">