مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زندگی به سبک مهدی ۳

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ب.ظ


ارائه الگوی مناسب، نقشی اساسی در تربیت و رشد فکری و اخلاقی فرزندان ایفا می کند.

شهید محمد مهدی لطفی نیاسر چند ساعتی را همراه فرزندانش مهمان منزلمان بود. در مدتی که پیش هم بودیم گپ و گفتی در مورد تربیت فرزندان باهم داشتیم؛ ایشان در خلال صحبت هایشان به نکته ای حساس و دقیق اشاره کردند که برایم بسیار جالب و کاربردی بود.

شهید لطفی می گفت: خیلی از خانواده ها برای این که فرزندانشان را به انجام کاری مثبت ترغیب کنند به آن ها می گویند: «اگر فلان کار را بکنی یا اگر فلان کار بد را دیگر تکرار نکنی برای شما پیتزا و یا مثلا پفک می خرم و غافل از این هستند که با این کار خود ناخواسته به فرزندشان القاء می کنند که بهترین هدیه عالم پیتزا است؛ در حالی که اگر جای این پیتزا را با کتاب عوض کنند و هر بار که فرزندشان کار مثبتی انجام داد به او بگویند به شما یک کتاب هدیه می دهم، این کتاب در ذهن فرزند بهترین می شود و در نتیجه، هم در آینده، فرزند کتابخوان می شود و هم بهترین هدیه در ذهنش کتاب می‌شود که خود برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

 @sh_mahdilotfi 

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">