مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سالروز شهادت شهید سردار حسن شاطری

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ


حاج حسن کسل است

شهید حسن شاطری به خصلت بشاش،خلاق و فعال بودن معروف بودند.حاج حسن در روزهای آخر جنگ کسل بودند آن روز با ایشان صحبتی نکردم بعد از حضور در کردستان مجددا دیدم حاج حسن کسل است.

 در محله بین بوکان و مهاباد بودیم که گفتم حاج حسن خیلی کسلی گفت؛جنگ جنوب تمام شد دلخوش بودیم به جنگ کردستان و غرب حالا اگر به مرگ طبیعی مردیم فردای روز قیامت آیا جلوی رفیقهایمان می توانیم ادعا کنیم، گفتم حتما نمی توانیم راهش چیه؟ گفت آقای رادان من راهم را پیدا می کنم و شرمنده نمی شوم تو ببین راهت را چطور پیدا می کنی.

 بعد از فتنه 88 فراغتی شد تا به جنوب لبنان سفر کنم بچه های لبنان مدام می گفتند حاج حسان من گفتم خدایا این حاج حسان کیست خوش به حالش، آمدیم عقبتر و بعد فهمیدم حاج حسان کیست همون موقع گفتم راست گفتی راهت را پیدا کردی وقتی تابوتش آمد تهران گفتم خوب راهت را پیدا کردی و خوب رفتی.

آماده هستیم هر روزی که باشد چون راه حاج حسن را برویم و اگر شرمن ها شاطری ‌ها را می شناختند زبان به گزافه گویی باز نمی کردند.

راوی: سردار رادان

ڪانال خـاڪـےها

telegram.me/joinchat/AtQMXTwpQdo8yChf_PrD7g

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">