مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سلام بر خواهر استوار و صبورم

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ب.ظ

پیام همسر گرامى شهید مدافع حرم مرتضى عطایى (ابوعلى) به همسر معزز شهید مدافع حرم محسن حججى؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"

سلام بر خواهر استوار و صبورم؛

خیلی خوشحال هستم که هر روز به تعداد همسران سربلند کشورم از تبار سلمان فارسی اضافه مى شود و خوشحال از اینکه لذت "ما رأیت الاّ جمیلا" را با تمام وجود حس کردی. 

خوشحالم که یکبار دیگر حضرت زینب (سلام الله علیها) لباس فخر خود را بر تن بانویى دیگر از شیعیان کشورم نصیب کرد. گوارایت باد این شیرینی، که از این شیرینى همه را نصیب نیست.

خوب حس می کنم که اکنون کوهی از استقامت شدی و محکم و مفتخر از دادن سرِ عشق و عزیزت، خدا را شکر کردی. شکر کردی به خاطر قبول هدیه ات به درگاه الهى.

شکر اینکه از این پس وقتی ذکر مصائب امام حسین (علیه السلام) را مى شوى، مى گویى خدایا من هم به پیام "هل من ناصر ینصرنی" امامم پاسخ دادم و هستی ام را تقدیم کردم.

خوشحالم که دنیا را به دنیادوستان سپردی و لذت رها شدن از تعلقات دنیوى را با جان چشیدی.

خوشحالم از اینکه روز قیامت در کنار عزیزت سرت را بالا می گیری و از اینکه عشقت مثل فرزند زهرا (سلام الله علیها) با گلوی خونین محشور مى شود، سربلند هستى.

و حال اى عزیزم؛ بدان راهی بس طولانی در پیش داری و این پرچمى را که استوار به دست گرفته اى تا با تکفیرى های زمانه بجنگى، تازه شروع راه است.

هنگامى که، عشقت را تقدیم می کنی، گویی برای عبادت وضو گرفتی و پس از آن وقت بندگی و عبد بودن آغاز مى شود.

حرف هایت را شنیدم و خدا را شاکرم از لحظه اى که برای اولین بار شهید شدی و بالاترین نمره قبولى را در امتحان الهى گرفتی و حتى مرواریدهای اشکت را بیهوده از دست ندادی.

بدان که؛ وقتی مردی شهید مى شود همسرش تا هنگامى که به او برسد باید هزاران بار شهید بشود چون هنوز در کالبد این دنیای مادى بسر می برد.

عزیزم؛ حالا که قربانى ات مقبول صاحب الزمان (عجل الله تعالى فرجه الشریف) شده است، در هر ثانیه از زمان باید جا پای حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بگذاری و با نیات و اعمال خود پایان نامه ای از شیوه زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و دخترشان بنویسی.

خواهر صبورم؛ استاد راهنمای این پایان نامه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالى) است که پرچم فرزند حضرت زهرا (سلام الله علیها) را در دست دارد.

می دانم اینها را خوب می دانی و می دانم که در وجودت چه اهداف بزرگی موج می زند.

"گوارای عزیزت این مقام و منزلت".

و گوارای شما که از دریادلان شدید و دیگر صاحب دریا تمام لحظات با توست و از شما چشم بر نمی دارد.

حالا سرپرستی داری که قدرت و بزرگی اش را هیچ کس ندارد.

آنهایی که تیغ بر گلوی عزیزت کشیدند نمی دانند و هرگز نخواهند فهمید که هر قطره خونی که در این زمان از مدافع حرمی می ریزد اسباب ظهور مولایمان مهدى (عجل الله تعالى فرجه الشریف) را بیشتر و بیشتر فراهم می کند.

در این زمانه ای که مردم دنیاطلب شده اند، قطرات خون همسران ما تلنگریست براى بیدارى خوابِ غفلت زدگان و ما چه می خواهیم جز جهاد در برابر شیطان؛ آن هم، شیطان بزرگ و کوچک.

خواهر عزیزم؛ بدان در این راه تنها نیستی و جمعی از خواهران را داری، مانند خودت محکم و استوار که هیچ ترسى از این دنیا ندارند حتی از ارباً ارباً ...

خواهرت "جرجانى" همسر شهید مدافع حرم مرتضى عطایى (ابوعلى)، ١٣٩٦/٥/٢١

 @labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">