مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سلام شهید من روز تولد توست

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ب.ظ

سلام شهید من

روز تولد توست اما

من باز آمدم با اشک های  دردمندم

و واژه های خاکستری ام

که تک تک شان در فراق تو به سوگ نشسته اند

این روزها نام تو برایم معنای زندگیست

عکس توهمدم لحظات تنهایی ام

و انگشتری ات...

نه فقط امروز که هر روز دریا دریا اشک را هدیه به روح پاکت میکنم

شهید من

شهر پر شده از دل های تاریک

از ادمهایی که فراموشت کرده اند

و از خواب ماندگانی که خود را به خواب زده اند

شهید من

رسم هجرت را به من بیاموز که خسته از نامردمان ای دیارم

در نهانخانه دلم، یادت  تا ابد جاودانه خواهد ماند

 و هرگز لبخند تو را از یاد نخواهم برد.

تولدت مبارک

شهید محرم ترک 

تاریخ تولد:1357/10/01

تاریخ شهادت:1390/10/29

محل شهادت :دمشق

شهیدمحرم ترک

ارسالی همسرشهید

@robab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">