مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شدم روایتگر برادرم

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ


بسم رب الشهداء 

- تو که میتونی بنویسی، وقتت رو حرومِ روزمره نکن.

- خب چیکار کنم؟

- بیا زندگینامه ی شهدا رو بنویس!

- شهدا نویسنده زیاد دارن.

- نه بابا! آقارسول چند وقته شهید شده؟ یا آقا محمودرضا! هیچی راجع بهشون نیست.

می دونی من چقدر تلاش میکنم تا راجع به آقارسول بیشتر بدونم؟ بیا من ارتباط می گیرم با رفقای آقا رسول، تو فقط شروع کن. اگر هم معذبی، من سر مصاحبه ها میام!

 با کمک محمدرضا شروع کردم اما یه سنگی افتاد جلو پام و کار متوقف شد.

برای شکایت رفتم مزار آقارسول. وقتی ناراحتی منو دید، گفت: "پاشو! توهم بالاخره یه روزی به درد شهدا میخوری."

دقیقا پنج ماه بعد به درد خوردم! نه به درد آقارسول یا آقامحمودرضا. به درد آقامحمدرضا. شدم روایتگر برادرم...

 به نقل از خواهر شهید محمدرضا دهقان امیری

| @Shahid_Dehghan

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">