مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید رفیعی (فاطمی)

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

دلاور مردی که از اولین مدافعان حرم بوده

و قبل از فاطمیون عازم جبهه شده و

در راه دفاع از حرم به شهادت رسید.

شهید رفیعی پیش از تشکیل لشگر فاطمیون گروهی در سوریه تشکیل داد

خانواده ی این شهید گرانقدر آن وقت ساکن سوریه بودند.

دوم فروردین سال ۱۳۹۲ به آن ها خبر میرسد که تکفیری ها به حرم حضرت رقیه "س"حمله کردند.

شهید رفیعی با جمعی از دوستان خود به سوی حرم میرود و در آن درگیری به شهادت می رسد. و پیکرش مفقود میشود.

گروهک تروریستی احرارالشام اولین عکسی که از شهداء_افغانستانی مدافع حرم منتشر کرد مربوط به این شهید گرانقدر بود.

همسر شهید رفیعی :

ما ابتدا چند سال در ایران بودیم و از 10سال پیش به سوریه رفتیم و تا مدتی پس از شهادت همسرم در سوریه ساکن بودیم.

پسرهایم به دلیل مشکل ویزایی که دارند در افغانستان هستند و نمی توانند به ایران بیایند خودم نیز مدت ویزای موقتم تمام شده و به من گفته اند باید از علما نامه بگیری تا ویزایت را تمدید کنیم.

من و دو دختر کوچکم در ایران تنها هستیم .دختر بزرگم 9 سال و دختر کوچکم 6سال دارد.

همسرم پرونده ی اعزام از ایران نداشته و از سوریه به جمع مدافعان حرم پیوست از یکی از نهادها نامه ای گرفتم و به بنیاد شهید رفتم و گفتند چون خودتان و همسرتان افغانستانی هستید نمی توانیم شما را تحت پوشش قرار دهیم.

من هم نا امید شدم و دیگر پیگیری نکردم همسرم وقتی ایران بود در کنار نیروهایبسیجی دوره های آموزشی را میگذراند.

از آن روزها مدارک و تقدیرنامه هایی را داشتیم  که وقتی خانه مان در سوریه مورد اصابت موشک قرار گرفت آن ها نیز از بین رفت.

هر کدام از غیر سوری ها که برای نبرد با تکفیری هاوارد میدان نبرد میشدند از دولت سوریه تعهد میگرفتند اما همسرم هیچ وقت راضی نشد چنین کاری را بکند چرا که میگفت :من تنها برای دفاع از حرم در عملیات ها حضور پیدا می کنم و هیچ توقع از هیچ کس و هیچ دولتی ندارم.

ما هم راضی به رضای خدا هستیم و شک نداریم که خداوند متعال یاری دهنده ی من و فرزندانم خواهد بود و هیچ گله و شکایتی ندارم.

وظیفه ی همسرم دفاع از حرم بوده است و خوشحالم که در این راه جانش را فدا کرده است.

آقا محمودرضا

 ڪانال رسمے فاطمیون

  • خادم اهل بیت (ع)

رفیعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">