مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید مدافع حرم محمد ظهیری ۲

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۲ ب.ظ



لاله‌های زینبی 

درخانواده‌مذهبی در روز۱۰ بهمن ماه سال ۶۸ در محله منبع آب اهـواز چشم به جهـان گشود. پـدر وی رزمنده هشت سال دفاع ‌مقدس جانبار سردار پاسدار رمضان ظهیری است.

دارای ۴ برادر و فرزند سوم خانواده بود که در سال ۸۷ به عضویت نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی یگان تکاور صابرین تیپ حضرت حجت (عج) در آمد.

در عملیاتهای نبرد با پژاک در شمال غرب و همچنین اشرار شرق کشور حضور داشت و در این عملیاتها بسیاری از همرزمان خود را که به فیض شهادت نایل آمدن از دست داد.

سرانجام سرباز امام زمان(عج) از قافله شهـادت و دوستان شهید خود عقب نماند ودر روز ۹ محرم و شب عاشورای حسینے مصادف با اول آبان ۹۴ در نبرد با سپاه ڪفر و متجاوزان به حرم حضرت زینـب ڪبری (س) در اثر اصابـت تیر و شدت جراحت بہ درجه رفیع شهـادت نایل آمد و بسوی معبود خود و سید الشهدا شتافت...

تاریخ شهادت:۹۴/۸/۱

محل شهادت:سوریه

به مناسبت سالروزشهادت 

 صلوات 


🌹کانال جاماندگان قافله شهدا👇


💠 @jamondegan

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">