مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عاشق شهادت بود

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۳ ب.ظ


همسر شهید جاوید الاثر هادی شریفی

شهید هادی شریفی  عاشق شهادت بود و بزرگترین آرزویش شهید شدن در راه اهل بیت و در رکاب امام حسین(ع) بود و خداوند او رابه ارزویش رساند.

 مهم ترین توصیه شهید هادی شریفی توصیه به نماز  وحجاب بود و رعایت آن  را رکن اصلی دین میدانست .هادی خیلی دوست داشت که سوریه برود وقتی در ۲۶بهمن ماه  پاسپورتش برای رفتن درست شد  خیلی ناراحت شد و ان قدر اصرار کرد تا در ۲۷ بهمن اعزام شد .

شهید هادی شریفی از بازنگشتن پیکرش هم خبرداده بود  وبه خواهرش گفته بود من احتمال میدهم پیکرم به وطن بازنگردد اما اگر این سعادت نصیبم شد برایم یک مزار یادبود در گلزار شهدای ملارد تهیه کنید و پیراهنم را به جای پیکرم به خاک بسپارید که در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۴ برای نبرد باجبهه ی کفر عازم سوریه می شود و در تاریخ  ۱۴ فروردین ماه  ۹۵ مفقود شده تا در تاریخ ۵ مرداد ماه خبر شهادت ایشان به قطعیت می رسد،اما  تنها پیراهنی و پلاکی از او به جا می ماند که برای خانواده اش به یادگار باز می گردد.

 @Agamahmoodreza

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">