مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عکس شهادت

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۷ ب.ظ

همسر شهید نعمائی

 به همراه آقامهدی رفته بودیم دریا...

ریحانه با باباش تو آب میرفت ولی مهرانه کوچیک تر بود و میترسید...

 داخل مجتمع تفریحی لب اسکله، روی صندلی نشسته بودیم و من شروع کردم به عکس گرفتن از آقامهدی و بچه ها...

که آقا مهدی گفت: " بگیر، فکر کنم این عکس شهادتم بشه...!"

بهش گفتم: آخه چرا این حرف رو میزنی؟!

گفت: " آخه شهید بیضائی و شهید باغبانی با بچه هاشون اینجا عکس دارند، دقیقا لب این دریا...

توی نمازخونه هم عکسشون رو زدن؛ شما هم از من و بچه ها عکس بگیر و بعد شهادتم عکس رو بدین اینجا بزنن."

 دیگه من رفتم تو خودم... آخه خیلی خوش بودیم، میگفتیم و می خندیدیم که آقا مهدی اینو گفت...

یهو دیدم آقا مهدی شروع کرد به بلند بلند خندیدن

گفت: " بابا ما کجا و شهادت کجا؟! حالا تو عکست رو بگیر."

منم اون روز کلی عکس گرفتم...

@Shahid_Mahdi_Namaei_aali

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">