مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فرشته نجات

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ


بنده در سنین جوانی(حدود ۱۸ سالگی) قبل از اینکه وارد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک بشوم توسط عده ای از افراد شهر وارد بد وادی شده بودم بگونه ای که نسبت به رهبری و حکومت اسلامی بسیار بدبین شده و جزء مخالفان شده بودم 

تا اینکه شهید احمد حاجیوند الیاسی آشنا شدم. او در چند باری که همدیگر رو دیده بودیم باهام صحبت میکرد بگونه ای که عقیده ام از این رو به اون رو شد و  عاشق مقام معظم رهبری و دین و حکومت شده بودم ، انگار خداوند این شخص را برای نجات من فرستاده است

بعد ها که وارد حوزه علمیه شدم بارها شهید رو دیدم و خداروشکر میکردم که با چنین شخصی دوست شده ام نمیدونم اگر او نبود الان وضعیتم چگونه بود⁉️(شاید ضد دین و خداو...)

زمانی که خبرشهادتش رو شنیدم باور نمیکردم که احمد رفته است و خیلی ناراحت شدم شهادت احمد باعث قویتر شدن عقیده ام در این مسیر شد. الان هر موقع به سرمزارش میروم، نمیتوانم تحمل کنم و شروع به گریه کردن میکنم

شهید احمد حاجیوند الیاسی

@shahidNazarzadeh

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">