مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وصیت نامه های 

از جنس آسمـــــان 

حزب الله باشید وحزب الله باقی بمانید شیرینی این شهد به کامتان گوارا باد

 برادران وخواهران عزیزم

شمارا توصیه میکنم تا در حفظ وگسترش حق وحق طلبی کوشش کنید. به حرف افراد بی هویت ومعلوم الحال وبعضاً گرگهای درلباس میش گوش ندهید وتحت تاثیر قرار نگیرید. سعی کنید مباحث مهم ومطرح روز را بررسی کنید وپس از شناخت کامل از زوایای مختلف آن،به دفاع یا رد آن بپردازید.

سعی کنید حزب الله باشید وحزب الله باقی بمانید ونه حزب باد که در مواجهه با حزب الشیطان دچار از هم گسیختگی روحی،روانی وفکری می شوند ودر کلام وعمل همراه آنها می شوند...


@khadem_shohda

خــــادم الــشهــــدا


  • خادم اهل بیت (ع)

امیررضا علیزاده

نظرات  (۱)

  • اصغررضاخواه
  • ازدوستان صمیمی اینجانب بود موقعی که کردستان بودم سقزبرام نامه داده بود دردانشگاه قبول شدم خوشحال شدم تبریک گفتم موقعی که شهید شد من از چابهاراومدم خیلی ناراحت شدم بچه خوبی بود برای من مثل یک برادر بود به آرزوی دیرینه اش رسید. راهش پرراهرو باد.همیشه به یادش هستم.
    پاسخ:
    راهشون پررهرو ...
    ممنون از بابت بیان خاطره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">