مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مداح اهل دل

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۸ ب.ظ


«بِسـم ِ ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ والصِّـدیقیــن»

مداح اهل دل

راوی دوست قاری

شهید مدافع حرم

محمد آژند

محمد آقا مداح اهل بیت علیهم السلام بود و من هم قاری قرآن هستم، به همین خاطر با هم به مراسم های مختلفی در مساجد و هیئات دعوت می شدیم که ایشون به عنوان مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام دعوت می شدند و من هم به عنوان قاری قرآن.

توی این مجالس مختلفی که می رفتیم برام جالب بود که بدونم محمد آقا از مجالسی که میره پاکت میگیره یا نه ...

یک روز توی ماشین تو مسیر محل مراسم که بودیم ازشون پرسیدم : محمد آقا تا حالا شده ازین مساجد و هیئاتی که میرید پاکت بگیرید؟

محمد آقا صورتش رو از جاده به سمت من برگردوند و گفت : محسن جان! من هیچ وقت اهل بیت علیهم السلام رو با پول عوض نمی کنم.

محمد آقا اصلا اهل مادیات نبود. اهل دل بود ... هر جایی مداحی می کرد، به عشق اهل بیت علیهم السلام مداحی 

می کرد و مادیات اصلا براش مهم نبود .




ว໐iภ ↬ @sangarshohada🕊🕊

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">