مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مصاحبه با خواهر شهیدان بختی

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ


سن تحصیلات شهیدان بزرگوار بختی؟!

شهید مصطفی دیپلم و شهید مجتبی لیسانس.

از طرف کدام لشکر اعزام شدند؟!

از تیپ فاطمیون داوطلب بودن.

شهیدان مجرد بودند؟؟؟ یا متاهل؟؟؟

شهید مصطفی دو فرزند  دختر دارن مجتبی مجرد بودن.

هدف و انگیز شهیدان از رفتن به سوریه چه بود!؟

آقا مصطفی میگفتن اسلام در خطره ومرز نداره وخانوم زینب تنهان باید به کمکشون بریم .

پدر ومادراز همون اول موافق بودن ولی بقیه کم کم باصحبت های آقا مصطفی راضی شدیم. 

چند بار به سوریه اعزام شدند ودر سفر چندم به شهادت رسیدند؟!

بار اول بعداز75روز دفاع شهادت نصیبشان شد.

خبر شهادت رو چطور متوجه شدید؟؟  چه کسی به شما اطلاع داد؟

من آخرین نفر بودم که فهمیدم. وقتی که فکر میکردم حتما برادرهام از سوریه اومدن و من خبر ندارم. بالباس مشکی برادر مهدی متوجه شدم.

اول اقا مصطفی رو متوجه شدم ولی اصلا فکر نمی کردم خبر شهادت دوتا شونو تو یه شب بهم بدن وقتی به خودم اومدم سراغ اقا مجتبی رو گرفتم  دیدم همه باز هم گریه میکنن .چه قدر سخت بود

در کدام منطقه سوریه به شهادت رسیدند؟؟

تدمر

براتون مقدوره از نحوه شهادت بگید؟

دقیق کسی نمیدونه چون کسی همون لحظه اونجا نبوده فقط میدونم کنار هم با لبخند شهید شدن.

باترکش نارجنک که داخل سنگر انداختن شهید شدن.

پیکر شهیدان به ایران برگشت؟؟؟ در کجا ارام گرفتند؟!

بله اول که هویتشان معلوم نبود میخواستن قم به خاک بسپارن.بعد آوردن مشهد بهشت رضا.

خصوصیات اخلاقی معنوی شهیدان چه بود؟!

خیلی آروم ومتین بودن باحجب وحیا اقا مصطفی همیشه دغدغه نماز اول وقت ودائم الوضو بودن و داشت اقا مجتبی هم شوخ و باحیا.

به نظر شما چه عملی از شهیدان باعث پذیرفته شدن در محضر حضرت زینب بود؟؟

بی ریا بودن دوست نداشتن جایی دیده بشن  مجلسی میرفتن که کسی اونهارو نشناسه شنیدم هم رزمشون میگفت فقط دفاع میکردن نه عکسی نه چیز دیگه و تنها عکسشونو قبل از شهادتشون گرفتن.

خواب شهیدان رو میبینید؟! چطور حضورشون رو حس میکنید؟!

بله خواب نیست وقتی در اغوش میگیرمشون حسشون میکنم بوی بهشت میدن.وای چه بویی داره بهشتتتت.....

دیدار با رهبر انقلاب داشتید؟؟؟

من سعادت نداشتم ولی خانواده سعادتشو داشتن.

ودر اخر نکته ایی،خاطره ایی وتوصیه خواصی ممنون میشیم بهر ببریم از بیان شما.

التماس دعا دارم از همه عزیزان برای پدرم که در بستر بیماری هستن و آرزو دارم هرچه سریع تر سربازان اسلام پرچم رو به صاحب اصلی اقا امام زمان بدهند.

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">