مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

شهید کربلایی سید عیسی حسینی

نام پدر:سید محمد

تاریخ ولادت:1350/1/1

تاریخ شهادت:1393/7/9

محل تدفین:قم. گلزاربهشت معصومه

نحوی شهادت کربلایی سید عیسی حسینی،بانام جهادی ابو محمد

راوی همرزم شهیدبانام جهادی ابوفاضل

دومین شب بود که رفتم خط هر دو وضو گرفتیم سید وضو گرفت رفت گفت ابو فاضل من میرم تو هم بیا

منم گفتم باشه،رفت وقتی رفتم جلو دیدم سید کنار فرمانده وایساده من خواستم برم ولی فرمانده گفت ابوفاضل برو اون ور(تقریبا20متر اون طرف تر) منم چون فرمانده گفت مجبور شدم برم

اون شب غافلگیر شدیم خیلی سخت گفتنش،راحت نیست برام وای همه داشتیم برمیگشتیم عقب خیلی سخت بود

فرمانده وسید 2نفره دیگه موندن حفظ خط سید دستش تیر خورد گفتیم سید بیا عقب خیلی تاریک بود هیچی معلوم نبود،هیچی.

سید گفت منم بیام که داعش میاد این منطقه رو میگیره با اون دستش موند وحفظ خط کرد وای خدا یاحسین

تیر بدی به پهلوش خورد یازینب لبیک یازینب.

نماز صبح و خوندیم رفتیم تا پیکر شهدارو برگردونیم عقب خیلی اون قسمت نورانی بود

اولش ترسیدیم که داعش اون منطقه رو گرفته ولی دلو زدیم به دریا بریم که پیکر هارو بیاریم رفتیم جلو

یازینب

یاحسین

اون نورانیت واسه شهدای ما بود پیکر هارو  اوردیم عقب وتو حرم حضرت زینب  تشیع کردیم ومجلس گرفتیم و پیکر هارو فرستادیم ایران.

https://telegram.me/joinchat/CJu9MUC-fhmVz7FpaW044w


  • خادم اهل بیت (ع)

سید عیسی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">