مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همیشه و هر لحظه به یادش هستم

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

راوی:معصومه همدانی/مهرماه 1331

حسین کوچولو وقتی با من در خانه تنها بود بهترین لحظات عمرم را تجربه میکردم.

یک و نیم ساله که بود بیشتر اوقات مادر، وقتی بیرون می رفت، او را نزد من می گذاشت.

من هم دستان کوچکش را می گرفتم و پله پله او را به حیاط می بردم و سر حوض صورتش را می شستم. بعد، لپ هایش را می بوسیدم و گاز می گرفتم.

وقتی مادر بر میگشت و لپ های سرخ شده ی حسین را می دید نگاهی تند به من میکرد.

علاقه ی من به حسین از علاقه ی یک خواهر به برادر خیلی بیشتر بود.

بعد از رحلت پدر، این عشق و محبت به حسین دو چندان شد.دوری حسین را نمیتوانستم تحمل کنم.

دو سالی که حسین برای سربازی به شیراز رفت به من خیلی سخت گذشت.

حسین علاقه خاصی به یک موسیقی داشت.

در دوسالی که سرباز بود از صبح تا شب نوار آن موسیقی را در ضبط صوت می گذاشتم و گوش می کردم و می گریستم...

الان هم باورم نمیشود بعد از شهادت حسین من هنوز زنده ام.  همیشه و هر لحظه به یادش هستم.

آقا محمودرضا

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">