مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


بسم اللہ الرحمن الرحیم.

اول از ھمہ  از حمد و ثنای خداوند متعال شروع میکنم کہ ما را در دایرہ ی  دین حق  و ھمچنین  در سایہ ولایت اھل بیت علیھم السلام قرار داد۔

احیانااگر  مرتکب نا فرمانی یا بی ادبی شدہ باشم  از والدین و خواھران و برادرانم بابت آن عذرخواھی می کنم،و ھمچنین اگر آمدن من بہ این جا  باعث نگرانی کسی شده باشد ۔

من خودم را ،بدون ھیچ طمعی برای دفاع از حرم حضرت زینب ع حاضر کردم ۔شاید برای خود سازی در زندگیم موقعیتی بہتر از این بہ دست نمی آوردم و بہ این حرفم یقین کامل دارم۔حتی المقدور سعی میکنم درسہای دینی ام را در کنار این[جھاد]ادامہ بدھم۔

در ضمن بگویم کہ من نہ از زندگیم بیزارم نہ از حصول تعلیم دینی بلکہ ھدفم از آمدنم بہ اینجا فقط خدمت است،و ھر جور خدمتی کہ خداوند توفیق آنرا بہ من بدهد [انجام خواھم داد].

درپایان باردیگر بابت ھر گونہ اشتباھی کہ از بندہ سر زدہ باشد از خانوادہ ام عذرخواهی میکنم۔

من از پدر و مادر خود کہ محبت فرزندی با من را کنار گذاشتہ و بہ من فرصت دادند تا خودم را بر ثانی زھرا[س]قربان کنم ،تشکر میکنم ۔ مادرم ھمیشہ می گفت "من ھمہ بچہ ھایم را بہ بی بی {زھرا سلام اللہ علیھا }سپردہ ام"۔ من بہ مادرم افتخار می کنم۔  بہ خواھر ھایم بعد از شہادتم توصیہ بہ صبر میکنم۔

تشکر ویژہ دارم از پدر بزرگوارم کہ بہ من درس خود سازی دادند و ھمین امر باعث شدہ کہ امروز من اینجا ھستم ۔ھدف زندگی من معرفت خدای متعال،دفاع از اھل بیت ع و خودسازی است۔

ان شا ءاللہ خدای متعال بہ خانوادہ ام صبر عنایت کند۔

واالسلام

امضاء

 اصل وصیتنامه به زبان اردو هست ..

شهدای غریب زینبیون

تیپ زینبیون

مدافعان حرم سوریه  ایران  پاکستان افغانستان 

بهشت معصومه  قم

شهدای  پاکستانی

  • خادم اهل بیت (ع)

"عدیل حسینی"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">