مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

مدافعان حرم (پروانه های شهر دمشق)

در این وبلاگ شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) معرفی می شوند.

در این وبلاگ سعی می شود با معرفی شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س)، گوشه ای از رشادت های این غیور مردان به تصویر کشیده شود.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وصیتنامه شهید علی رضا بریری

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ


وصیتنامه

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر محمد محمد و آل محمد " صل الله علیه وآله وسلم"

و آخرین حجت خدا بقیه الله فی ارضه و نایب بر حقش مقام معظم رهبری

سلام عرض می کنم خدمت پدر و مادر و همسرم ؛ 

توصیه این حقیر به دوستان ؛ خانواده و همسر و فرزندم این است که قرآن بخوانید و نماز را در اول وقت آن اداء کنید ؛ امید است که خداوند شمارا جزء نماز گزاران قرار دهد.

از خدا بترسید و تقوا پیشه کنید ؛ همواره در همه لحظات و در همه کارهایتان اورا به یاد داشته باشید و بدانید که خداوند از رگ گردن هم به شما نزدیکتر است و در همه جا ناظر اعمال شماست.

فقط از خدا بترسید نه از خلق خدا به خاطر جایگاه شغلی و مادیات دنیا.

یاور مظلومین باشیدو به کسی ظلم نکنید.

توصیه من به خواهران دینی و مادر و همسرم اینست که حضرت زهرا "سلام الله علیها " را الگوی خود قرار دهند و حجاب خود را حفظ نمایید و در حفظ حجاب برتر خود ؛ یعنی چادر کوشا باشند و در ترویج آن کوتاهی نکنند.

این حقیر از شما می خواهم که در بدترین شرایط جامعه و روزگار همچون گذشتگان در روز ها و زمان های گذشته بر اعتقادات خود استوار بمانید و بر بصیرت خود بیافزایید و اسیر ترفندها و حیله های دشمن نشوید و نسبت به خودتان مراقبت داشته باشید.

از شما می خواهم که طبق دستورات خداوند که در قرآن کریم آمده عمل کنید و آن را سرلوحه زندگیتان قرار دهید.

همواره شهدا را به یاد داشته باشید و رهرو راه آنها باشید و همچون شهدا تابع محض ولایت فقیه باشید ؛ مبادا از راه آن بزرگوار خارج شوید و او را تنها بگذارید و بدانید که او در زمان غیبت امام زمان " عجل الله تعالی فرجه شریف " نا خدای کشتی صراط مستقیم است و فراموش نکنید که امنیت ای کشور را مدیون خون شهدا هستید.

از پدر و مادر و همسرم می خواهم که فرزندم را مطابق آموزه های دینی تربیت کنند و می خواهم که حضرت زینب کبری " سلام الله علیها " را الگوی خود قرار دهند ودر مصیبت ها صبر پیشه کنند و از آزمایش الهی سربلند خارج شوند که خداوند صابران را دوست دارد.

افتخار این بنده است که منتسب به دو شهیدم امیدوارم که شفاعت آنها شامل حال این حقیر شود.

(1393/12/8)

@labbaykeyazeinab

  • خادم اهل بیت (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">